Известие

Collapse
No announcement yet.

Работа на ЕГР клапан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Работа на ЕГР клапан

    Здравейте,колеги.Интересува ме кога отваря и кога затваря ЕГР-а.Влия е ли се от работната температура на двигателя?На празен ход затворен или отворен трябва да бъде?И след повишаване на оборотите как реагира клапана?
    Моят на празезен ход си седи на 1градус и мултиекюскана изписва неактивен егр.Това може ли да означава,че е изключен софтуерно ЕГР-а,или на празен ход е нормално да си отчита така?
    Колата е алфа 156gtd,115к.с.

  • #2
    Най- общо клапана за рециркулация на отработените газове, който се управлява с вакуум се проверява така:
    1. При подаване на газ мембраната му се премества нагоре.
    2. На празен ход, ако повдигнеш с пръсти мембраната, оборотите на двигателя значително спадат.
    Ако това не става клапана е за почистване или за смяна.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Още по-просто казано клапана му е електрически.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #4
        Извинявам се,че вместо проценти съм писал градус.Днес отново закачих колата на мултиекюскана и установих следното.На празен ход изписва ЕГР неактивен и е на 1%.След подаване на гас,изписа ЕГР активен и процентите започнаха да се променят.Като разгледах внимателно ЕГР-а установих,че е затапен.Почистих го и махнах ламаринката.Сега вече на празен ход ми отчита ЕГР активен и 40-42%.Не съм я карал колата,но мога да считам,че ЕГР-а е изправен?

        Comment


        • #5
          Ами считай.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            Да, докато колата не забие отново муцуна
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Нямаш гаранция, че в един момент няма да спре.
              Просто си върни ламаринката, не виждам причина да го искаш работещ.
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #8
                Тъпото е че като го оставиш работещ, след време ще се задръсти, после ще остава частично отворен и ще натъпче колектора със сажди. Общо взето си го остави затапен, записва си грешка и толкоз, по никакъв начин не влияе на вървежа и разхода.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Благодаря колеги.Много сте прави.За пробег от 10-15км. колата заби.Върнах отново ламариката и нещата се оправиха.

                  Comment

                  Working...
                  X